KnowledgeOS - De beste tool voor het organiseren van al uw cloud-gebaseerde werk.
KnowledgeOS™️ is de beste tool om al uw cloud-gebaseerde werk contextueel te organiseren op project, team, klant, klas en meer.
U kunt uw werk sessie beheren over al uw apps, door het creëren, browsen en verwijderen van een sessie. Een sessie organiseert automatisch al uw gegevens per App, zodat u gemakkelijk al uw werk per App kunt zien. U kunt ook een lijst zien, creëren en beheren van andere apps en accounts die u gebruikt, zodat u tegelijkertijd ingelogd kunt zijn op meerdere accounts op Facebook, Box en meer!
Al uw geschiedenis, tabbladen en andere opgeslagen bronnen worden georganiseerd per App, zodat u ze later gemakkelijk kunt openen. Het zal u ook helpen bij het geven van gemakkelijke acties voor veelgebruikte snelkoppelingen zoals het maken van een nieuw document, het starten van een oproep en het beheren van meerdere accounts voor verschillende van uw favoriete web-apps.
KnowledgeOS helpt u bij het beheren van meerdere accounts op een manier die u helpt meer werk te verrichten. Bijvoorbeeld, als u een e-mailaccount heeft bij Gmail, is het heel gemakkelijk om een Gmail-sessie te maken in KnowledgeOS en alle e-mails die u heeft ontvangen te bekijken, e-mails te verzenden en contacten te beheren.
Een sessie organiseert automatisch uw geschiedenis, tabbladen en andere opgeslagen bronnen per App, zodat u gemakkelijk al uw werk per App kunt zien.